Krisztussal együtt megfeszíttettem. Élek pedig többé nem én, hanem él bennem a Krisztus; a mely életet pedig most testben élek, az Isten Fiában való hitben élem, a ki szeretett engem és önmagát adta érettem.
Galata 2,20

2013. április 22., hétfő

A Krisztus követésnek ára van!


A Krisztus követésnek ára van. Sok országban az életükkel fizetnek azok akik felvállalják, hogy Jézus Krisztushoz tartoznak. Európában nem kell jelenleg ilyesmivel szembenézni. Vajon mi mit vagyunk képesek áldozatként vállalni önként szeretetből Jézus Krisztusért? Ha megtértünk, és komolyan gondoljuk az Ő követését, vajon készek vagyunk szenvedni is érte.
A következő rövid kis videó arról szól, hogy vannak országok ahol komoly ára van annak ha valaki komolyan veszi a Bibliát, és hisz Jézus Krisztusban.

2Tim. 3,10-12
Te azonban követőjévé lettél az én tanításomnak, életmódomnak, szándékomnak, hitemnek, türelmemnek, szeretetemnek, állhatatosságomnak, / üldöztetéseimnek, szenvedéseimnek, amelyek Antiókhiában, Ikóniumban, Lisztrában értek. Milyen üldöztetéseket viseltem el, és mindegyikből megszabadított az Úr! / De mindazokat, akik kegyesen akarnak élni Krisztus Jézusban, szintén üldözni fogják.







Nincsenek megjegyzések: